Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 16. januar 2018

Sket lidt i det nye år

En ny taske blev født sammen med det nye år. Mest fordi den jeg havde syet, flyttede hjemmefra. Dernæst fordi jeg havde noget møbelruskind i overskud + lidt stof  og en genbrugs hank, alt det passede lig til tasken Grethe fra Den lille lade.







Jeg lod mig friste af Karin, selvom jeg i år ikke kan komme med på quiltecamp, fordi titlen var Let´s go camping.
er Pat Sloan´s gratis BOM i år
Dette er den første blok, som stadig kan downloades











Jeg var så heldig, at nogen af mine børn syntes jeg havde brug for en Iphone, så de gave mig en i julegave og det selvom vi slet ikke giver julegaver til hinanden.
Der var en meget rørt farmor juleaften.

Den skulle jo have beskyttelse, når jeg nu skal til at huske at tage den med mig rundt i huset.












Mønstret er fundet på Pinterest og kan både hænge på skulderen og sættes fast i en buksestrop.

Nu skal jeg så bare lære at bruge den. Det kommer nok til at tage lidt tid.















For lang tid siden gik jeg igang med Empire Place, den har ligget stille længe, medens jeg har forsøgt at tømme restlagret i syning af Puttetæpper til julemærkehjemmene. (det er ikke lykkedes endnu), men havde lige brug for en pause fra putterne.













Pausen er foreløbig blevet brugt til at færdiggøre 2 blokke, så der nu er hele tre færdige blokke.



Jeg glæder mig, ikke til jul, men til, at jeg skal på kursus med Jacqueline De Jonge på torsdag i hele 3 dage.

Mange hilsner fra synørden Esther

Ingen kommentarer: